Spa w Prezencie Zacznij od tego

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONU PREZENTOWEGO/VOUCHERA GOLDEN SPA

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONU PREZENTOWEGO/VOUCHERA GOLDEN SPA

  • Bon jest ważny 6 miesięcy od daty wystawienia i posiada unikalny numer.
  • Z bonu prezentowego może korzystać tylko osoba pełnoletnia.
  • Osoby niepełnoletnie mogą realizować bon prezentowy jedynie na podstawie
    wcześniejszego wyrażenia zgody w formie pisemnej przez opiekuna prawnego
    lub w jego obecności.
  • Bon prezentowy jest dokumentem w formie papierowej umożliwiającym
    płatność za usługi świadczone w Golden Spa.
  • Zakupu bonu prezentowego można dokonać na miejscu w Golden Spa lub
    drogą elektroniczną za pośrednictwem maila spa@goldenspa.pl lub w e-
    sklepie www.goldenspa.pl
  • Wysyłka bonu na wskazany przez kupującego adres nastąpi po zaksięgowaniu
    podanej kwoty na rachunku bankowym Golden Spa, którego właścicielem jest
    „Blissmeup” Sp. z o.o. Do kwoty vouchera zostanie doliczona kwota wysyłki
    kurierskiej wg cennika, który widoczny jest przy zakupie w e-sklepie
    www.goldenspa.pl
    Bon prezentowy wystawiony jest na konkretną kwotę, która może być
    zrealizowana na dowolny zabieg znajdujący się w aktualnej ofercie Golden Spa.
  • Posiadaczowi bonu prezentowego nie wolno w żaden sposób modyfikować
    informacji umieszczonych na bonie.
  • Aby zrealizować bon/voucher należy z odpowiednim wyprzedzeniem
    zarezerwować wizytę w Golden Spa
  • W uzasadnionych przypadkach Golden Spa może przedłużyć ważność
    wystawionego bonu/vouchera jedynie po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu
    posiadacza bonu min. 7 dni przed upływem jego terminu ważności. W tym celu
    prosimy o kontakt na maila: spa@goldenspa.pl
  • W innych przypadkach po upływie terminu ważności, wykupiony bon
    prezentowy uznaje się za nieważny.
  • W przypadku odwołania, anulowania lub nie stawienia się na wizytę
    rozliczaną bonem/voucherem usługę uważa się za zrealizowaną za
    wyjątkiem zmian potwierdzonych minimum 24 h przed umówioną
    wizytą. Zmian w rezerwacjach dokonuje się telefonicznie lub mailowo.
  • Każda wizyta jest potwierdzana przez automatyczny SMS na dwa dni przed
    wizytą. Dodatkowo na dzień przed planowaną wizytą pracownik recepcji
    kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia wizyty.
  • Aby korzystać z posiadanego bonu/vouchera należy go bezwzględnie okazać przed
    przystąpieniem do korzystania z usług.
  • Bon jest bezzwrotny. Bony nie są wymieniane na gotówkę ani na kosmetyki.
  • Jeśli wartość wybranego zabiegu jest niższa niż wartość bonu, gabinet nie
    zwraca różnicy wartości. Obdarowany może jednak dopłacić do droższej usługi.
  • Jeśli wartość zabiegu przewyższa wartość bonu prezentowego osoba
    korzystająca z tej formy płatności dopłaca różnicę.
  • Voucher może być wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt. Po upływie
    terminu ważności Vouchera, niewykorzystana wartość Vouchera przepada.
  • Pracownik Golden Spa jest uprawniony do sprawdzenia ważności
    bonu/vouchera.
  • Golden Spa zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji postanowień
    Regulaminu korzystania z bonu podarunkowego/vouchera, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszają praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty. Ewentualne zmiany w niniejszym regulaminie będą każdorazowo dostępne na stronie internetowej www.goldenspa.pl
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem podlegają postanowieniom zawartym w Regulaminie Golden Spa lub zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 Zasady rezerwacji terminów w Golden Spa:

  • W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultację należy zgłosić się osobiście lub skontaktować telefonicznie/ mailowo/ za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.goldenspa.pl
  • Celem potwierdzenia terminu nowi Klienci proszeni są o uiszczenie przedpłaty przed pierwszą wizytą w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji w wysokości 50% należności na konto:
    „BLISSMEUP” SP. Z O.O.
    UL. GEN. STANISŁAWA MACZKA 41/3 43-300 BIELSKO-BIAŁA
    NIP: 9372750788
    BNP Paribas 19 1600 1198 1733 3007 9000 0001
  • Nieopłacona rezerwacja zostaje anulowana. 
  • Klient, który dokonał rezerwacji terminu zobowiązany jest przybyć nie później niż 5 min przed uzgodnioną godziną by dokonać wszelkich formalności. Jeśli spóźnienie klienta nie przekroczy 15 minut czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg. W przypadku spóźnienia przekraczającego 15 minut Golden Spa zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu i anulowania rezerwacji na zasadach zgodnych z regulaminem.
  • W razie braku możliwości skorzystania z umówionej wizyty należy ten fakt zgłosić telefonicznie lub za pomocą maila na 24 h przed planowanym terminem.
  • Kwota przedpłaty jest bezzwrotna w przypadku nieobecności na wizycie i braku jej telefonicznego lub mailowego odwołania na 24 h przed wizytą.
  • W przypadku wielokrotnego odwoływania wizyt przez Klienta (więcej niż 3 razy) zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty. 
  • Każda zmiana terminu wizyty jest odnotowywana w systemie Golden Spa.
  • Każda wizyta jest potwierdzana przez automatyczny SMS na dwa dni przed wizytą. Dodatkowo na dzień przed planowaną wizytą pracownik recepcji kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia wizyty.
  • Klient podczas umawiania się na wizytę jest zobowiązany udostępnić pracownikowi/recepcji Golden Spa swoje aktualne dane kontaktowe.
  • Pracownicy/recepjonistki zastrzegają sobie prawo do przetwarzania danych kontaktowych w celu potwierdzenia, przesunięcia lub anulowania wizyty poprzez kontakt telefoniczny, sms lub kontakt mailowy.
  • Niepotwierdzone wizyty przez Klienta są traktowane jako rezygnacja z zaplanowanej wizyty.
  • Każdy Klient, który z uzasadnionej przyczyny nie może pojawić się na wizycie jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie recepcjonistkę Golden Spa.
0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pusty