Last Minute Limitowane Pakiety Spa

Regulamin Vouchery/Rezerwacje

REGULAMIN KORZYSTANIA ZARPOSZENIA/VOUCHERA i REZERWACJI GOLDEN SPA

● Zaproszenie/Voucher standardowo jest ważne 6 miesięcy od daty wystawienia i posiada unikalny numer. Niektóre Zaproszenia/Vouchery są ważne bezterminowo, co wskazane jest w opisie produktu.
● Z Zaproszenia/Vouchera może korzystać tylko osoba pełnoletnia.
● Osoby niepełnoletnie mogą realizować Zaproszenia/Vouchery jedynie na podstawie wcześniejszego wyrażenia zgody w formie pisemnej przez opiekuna prawnego lub w jego obecności.
● Zaproszenie/Voucher jest dokumentem w formie papierowej lub elektronicznej PDF umożliwiającym płatność za usługi świadczone w Golden Spa.
● Zakup Zaproszenia/Vouchera można dokonać na miejscu w Golden Spa lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila spa@goldenspa.pl lub w e-
sklepie www.goldenspa.pl
● Wysyłka Zaproszenia/Vouchera na wskazany przez kupującego adres nastąpi po zaksięgowaniu podanej kwoty na rachunku bankowym Golden Spa, którego właścicielem jest „Blissmeup” Sp. z o.o. Do kwoty vouchera zostanie doliczona kwota wysyłki kurierskiej wg cennika, który widoczny jest przy zakupie w e-sklepie www.goldenspa.pl Voucher wystawiony jest na konkretną kwotę, która może być zrealizowana na dowolny zabieg znajdujący się w aktualnej ofercie Golden Spa lub na konkretną usługę dostępną w aktualnej ofercie Golden Spa.
● Posiadaczowi Zaproszenia/Vouchera prezentowego nie wolno w żaden sposób modyfikować informacji umieszczonych na bonie.
● Aby zrealizować Zaproszenie/Voucher należy z odpowiednim wyprzedzeniem zarezerwować wizytę w Golden Spa.
● Po upływie terminu ważności wykupione Zaproszenie/Voucher prezentowy uznaje się za nieważny. Dla Państwa, którzy zwracają się z prośbą o przedłużenie nieważnych Zaproszeń/Voucherów w terminie 30 dni od daty wygaśnięcia ich ważności udostępniamy możliwość przedłużenia na specjalnych warunkach; przedłużenia można dokonać tylko raz, na okres 30 dni, a wartość Zaproszenia/Vouchera zostaje pomniejszona o 50% i można ją wykorzystać do realizacji dowolnej usługi z aktualnej oferty Golden Spa. W przypadku Voucherów bezterminowych nie ma daty ważności. Warunkiem realizacji jest podanie unikatowego kodu Vouchera nadanego w momencie zakupu.
● W przypadku odwołania, anulowania lub nie stawienia się na wizytę rozliczaną bonem/voucherem usługę uważa się za zrealizowaną za wyjątkiem zmian potwierdzonych minimum dzień przed umówioną wizytą. Zmian w rezerwacjach dokonuje się telefonicznie lub mailowo.
● Każda wizyta jest potwierdzana przez automatyczny SMS na dwa dni przed wizytą. Dodatkowo na dzień przed planowaną wizytą pracownik recepcji
kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia wizyty.
● Aby korzystać z posiadanego Zaprosznie/Vouchera należy go okazać przed przystąpieniem do korzystania z usług.
●  Zaproszenie/Voucher jest bezzwrotne. Nie jest wymieniane na gotówkę ani na kosmetyki.
●  Jeśli wartość wybranego zabiegu jest niższa niż wartość bonu, gabinet nie zwraca różnicy wartości. Obdarowany może jednak dopłacić do droższej usługi.
● Jeśli wartość zabiegu przewyższa wartość bonu prezentowego osoba korzystająca z tej formy płatności dopłaca różnicę.
● Voucher może być wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt. Po upływie terminu ważności Vouchera, niewykorzystana wartość Vouchera przepada. W przypadku Voucherów bezterminowych może zostać zaproponowana inna usługa w sytuacji kiedy wykupiona usługa nie jest już oferowana przez Golden Spa.
● Pracownik Golden Spa jest uprawniony do sprawdzenia ważności Zaproszenia/Vouchera.
● Golden Spa zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji postanowień Regulaminu korzystania z bonu podarunkowego/vouchera, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszają praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty. Ewentualne zmiany w niniejszym regulaminie będą każdorazowo dostępne na stronie internetowej www.goldenspa.pl
● W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem podlegają postanowieniom zawartym w Regulaminie Golden Spa lub zastosowanie mają
odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zasady rezerwacji terminów w Golden Spa:

  • W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultację należy zgłosić się osobiście lub skontaktować telefonicznie/ mailowo/ online przez system Booksy za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.goldenspa.pl
  • Klient, który dokonał rezerwacji terminu zobowiązany jest przybyć nie później niż 5 min przed uzgodnioną godziną by dokonać wszelkich formalności. Jeśli spóźnienie klienta nie przekroczy 15 minut czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg. W przypadku spóźnienia przekraczającego 15 minut Golden Spa zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu, wyznaczenia innej godziny lub innego terminu.
  • W razie braku możliwości skorzystania z umówionej wizyty należy ten fakt zgłosić telefonicznie lub za pomocą maila na dzień przed planowanym terminem.
  • W przypadku braku odwołania wizyty lub wielokrotnego ich odwoływania zastrzegamy sobie prawo do odmowy ponownej rejestracji z powodu dezorganizacji pracy specjalistów.
  • W przypadku wielokrotnego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż określony w niniejszym regulaminie lub niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty. Sytuacje losowe będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Każda wizyta jest potwierdzana przez automatyczny SMS na dwa dni przed wizytą. Dodatkowo na dzień przed planowaną wizytą pracownik recepcji kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia wizyty.

Umawianie wizyt

  • Klient podczas umawiania się na wizytę jest zobowiązany udostępnić pracownikowi/recepcji Golden Spa swoje aktualne dane kontaktowe.
  • Pracownicy/recepcjonistki zastrzegają sobie prawo do przetwarzania danych kontaktowych w celu potwierdzenia, przesunięcia lub anulowania wizyty poprzez kontakt telefoniczny, sms lub kontakt mailowy.
  • Każda wizyta jest potwierdzana przez automatyczny SMS na dwa dni przed wizytą. Dodatkowo na dzień przed planowaną wizytą pracownik recepcji kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia wizyty.
  • Niepotwierdzone wizyty przez Klienta są traktowane jako rezygnacja z zaplanowanej wizyty.
  • Każda zmiana terminu wizyty jest odnotowywana w systemie Golden Spa.
  • Każdy Klient, który z uzasadnionej przyczyny nie może pojawić się na wizycie jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie recepcjonistkę Golden Spa.
0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pusty